AKLIMDA DELİ SORULAR / MİM !!


Herkese merhabalarr !! Sevgili arkadaşım Hikaye kalpli kadın güzel bir mim cevaplamış hoşuma gitti bende katılayım istedim , kaptım bir mim ve geldim karşınıza çünkü mim cevaplamak çok hoşuma gidiyor .. Lafı daha fazla uzatmadan hadi geçelim sorularımıza...

1. Almaktan vazgeçemediğin bir şey var mı  ? 

Ahh olmaz olur mu hiçç !! kendimce evde takı ve resim yapmaya bayılıyorum bu yüzden boyalar ve boncuklar almaktan vazgeçemediğim ilk şeydir , birde saç bantlarına takığımdır nerde , ne zaman görsem alırım.. :))

2. Büyük kocaman bir acı hissettin mi ? 

Sevdiğim kimi kaybettiysem yüreğimde bir yerde bir acı oluştu kaldı , şuda bir gerçek ki zaman hiç bir acıyı unutturmadı sadece canın yana yana yaşamasını öğretti o kadar.. Şimdiler de çektiğim tek can acısı annemin çektiği acılara bir çare olamamak !!

3. Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı ? 

Hmmm hiç yok !! :)) Çünkü hiç altın gününe katılmadım :)

4. Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin ?

Elbette kötü anıları silmek ve sürekli dile getirdiğim şeyi isterdim hasta ve acı çeken herkese şifa olmak isterdim acılarını dindirmek isterdim , annemin acılarını dindirmek isterdim !!

5."Etraf ne der" dye düşünmeden hareket eder misin ? 

Valla bu yaşıma kadar etrafımdakilere zarar verecek hareketlerde bulunmadım hiç ve sevdiklerim dışında hiç kimsenin ne düşündüğü nede söyleyebilecekleri hiç umrumda olmadı olmazda sanırım.. 

6. Hangi mevsimi seversin ? 

İlkbahar ve yaz mevsimini severim , elimde bir fincan kahve ile baharın ılık yağmurlarını seyretmeye bayılıyorum elimdeki tek keyif bu çünkü , birde leyleklerin gelişi var tabi ve etrafta uçuşan resimlerini çekmeye bayıldığım kelebekler , aahh yaralarımı sarar onlar benim hayatın kısa ve güzel olduğunu hatırlatırlar , günü kaçırmamak gerektiğini doya doya yaşamam gerektiğini fısıldarlar bana.. Yazı seviyorum çünkü denizi seyretmeyi severim, üzerinde uçuşan martıları seyretmeyi severim , denizin sesini dinlemeyi severim , çalarım denizin mavisinden acılarıma sürerim bir parça " umut " . 

7. Bloğa yazmak sana ne kattı ? 

Birbirinden güzel insanları hayatıma alma ve onları tanıma fırsatı kattı , iyi ki açtım bir blog diyorum , her ne kadar evden ayrı olsamda şu sıralar ve sıkıntılarla boğuşmaktan yazı yazamıyor olsamda iyi ki varsın blogger diyorum !! :)

8. En sevdiğin dizi , film , animasyon ve kitap hangileri ? 

Yerli dizilerden seksenler , yabancı dizilerden once upon a time izlemeyi severim , film uzun zamandır sadece hint filmlerini izlerim kafamı oyalamama yardımcı oluyorlar :) animasyon tabi ki " şirinler " kitap ayrımı yapmam hepsini sever ve okumaya çalışıyorum elimden geldiğince..

9. Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi ? 

Aahh hayat düşlediğimden o kadar uzak ki şuan ama umut baki elbet bir gün yaşayacağım !!

10. Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ? 

Bu aralar her gece yaptığım tek şey bu ve sevdiğiniz insan yanınızda acı çekerken uyku nedir unutuyorsunuz , her gece " annemin " nefes alış verişini dinleyerek sabah ediyorum bir süredir ve dua ediyorum umut ediyorum bu zor zamanlarda geçecek elbet diye !!

Evetttt bir mimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayızzzzz yapmayan herkesi davet ediyorum bu mime ve mutlaka yapın diyorum sevgi ile sağlıcakla mutlu kalın efenim !!

10 yorum:

  1. Öncelikle Yazından anladığım kadar Anneciğin biraz rahatsız sanırım Rabbım acil şifalar versin inşallah En kısa zamanda sağlığına kavuşur ...Çok güzel cevaplar olmuş kuzum benim Çok hoşuma gitti en kısa sürede Bende yapacağım bu mimi :) Bu arada hoşgeldin :) En güzeline emanet ol canım benim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim amin inşallah , annem 19 senedir romatizma ile boğuşuyordu 3 yıl öncede kanser tehşisi konuldu kanserle savaşıyoruz , hem romatizmanın hemde kanser tedavisinin verdiği sıkıntıları atlatmaya çalışıyoruz , Rabbim büyük geçecek inşallah hepsi. Evimde olmadığımdan ve kafam dolu olduğundan yazamıyorum bloğu boş bırakmıyım dedim mim cevaplıyorum :) Sende Allah'ıma emanetsin kuzum sevgiler

      Sil
  2. Rabbim acil şifalar versin..
    Çok güzel bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah , tüm şifa bekleyen hastalara şifalar versin Rabbim .. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Canım, ne güzel cevaplamışsın. Yüreğin kadar temiz ve güzel cevaplar. Ben 10.soruyu atlamışım. Şimdi siteme gidip ekledim. Senin miminde gördüğümü yazdım. Linkini de ekledim. Canım kızım. Tüm dileklerin olsun dilerim. Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim Rabbim hepimizin dileklerini dualarını kabul etsin inşallah bende seni çok öpüyorum 😘

      Sil
  4. Çok üzldüm. :( İnsallah anneniz sağlığına kavusur.Hata tüm hastalar diyelim.

    Saç bandasına benimde ayrı bi ilgim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallahh , çok sağolun..😊

      Sil
    2. Merhaba, Blog'nuzu yeni gördüm çok güzel yazıyorsunuz..
      Annenize ve size Allah'tan acil şifalar diliyorum.
      Umarım en kısa zamanda sağlınıza kavuşursunuz.
      Allah hayırlı kapılar açsın ve tüm işlerinizi hayırla sonuçlandırsın.
      SEVGİLERİMLE..

      Sil
    3. Amin inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil