MİM MCDRGN

Herkese merhabalarr !! Evde olmayışımdan dolayı bloğu bu aralar aksatmak zorunda kalıyor olsamda , yanımda olan ve yayın yapamayınca takibi bırakıp gitmeyen siz değerli takipçilere teşekkürü borç biliyorum çok çok çok teşekkür ediyorum sizlere , bir süre daha idare edin beni nolur diyerek lafı çok uzatmadan Deep Tone'de gördüğüm bir mimi kaptım geldim karşınıza...

1. Sihirli değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin ? 

Tabi ki de annemin ağrılarının ilk başladığı zamanı değiştirmek isterdim yani annemin her zaman iyi , rahat ve huzurlu yaşaması için.. 

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin ? Şuan mesleğin ne ?

O kadar çok şey olmak isterdim ki küçükken , güzel zamanlardı küçük olduğum zamanlar.. :) İç mimar olmak isterdim , takı tasarımcısı olmak isterdim , kuklaları çok sevdiğimden kuklacı olmak isterdim , çiçekleri sevdiğimden çiçekçi olmak isterdim hey gidi günler heyy hayaller ve hayatlar işte !! Şimdiler de ev kızıyım ve kendimce blog yazarıyım sadece..

3. Burçlara inanır mısın ? Burcunun özelliklerini taşıyormusun ? 

Hmm elbette bende burçlara inananlardanım takip ederim,  akrep burcuyum yükselenimde yengeçtir , çok fazla özelliklerini taşıdığım söylenemez aslında biraz akrepten inatçılık biraz yengeçten duygusallık var o kadar :) 

Bu güzel mim davetini hazırlayan arkadaşımıza da buradan teşekkür ediyorum , ben keyifle cevapladım yapmayanlar var ise yapın derimm herkesler davetlı bu mimee sevgi ile sağlıcakla kalın.. 

4 yorum:

  1. Annecigine geçmis olsun. Ben de akrep burcuyum 😊

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve keyifli bir mimdi bende yapmıştım :)) Tekrar Anneciğine Çok geçmiş olsun Rabbım acil şifalar versin inşallah her şey güzel gönlünce olsun inşallah canım benim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum hepimizin gönlünce olsun her şey.. Sevgiler :)

      Sil