İÇİNDE RENK YOKSA , DIŞARIDA GÖKKUŞAĞI ARAMA !!

Uzun zaman olmuştu dışarıda yağmura yakalanmayalı nede güzel yağıyor yağmur , ferahlattı yorgun yüreğimi.. Zira rüyaların resmini çizmek kadar güç artık etrafımdakilerin yorgunluğumu yalnızlığımı görmeleri , bilmeleri. Bakmayın bunu sıkça dile getirdiğime alıştım artık onların umursarmış gibi yaptıkları umursamazlıklarına sadece belki diyorum , belki bir gün hatırlar hepsi eskiden neydik , nasıldık diye bir umut işte benimkisi bekliyorum öylesine.. Bugün bir dükkanın tentesinin altında yağmurun dinmesini beklerken Ekrem adında yaşlı bir amcanın gözleri bana takıldı. Öyle derin dalmışım ki yağmurun sesine gözlerim dolup yaşlar süzülü vermiş yanaklarıma hiç farkına bile varmadım o sesleninceye kadar.. Gözleri ile baştan aşağı süzdü tekerlekli sandalyede oturan beni, doğuştan mı yoksa kaza mı ? diye sordu bana , doğuştan dedim buna mı hüzünlenirsin bu kadar dedi , yok dedim hamd olsun Rabbime halimide , kendimide severim dedim sonra o devam etti sözlerine.. Ne güzel yağıyor yağmur değil mi dedi , sesini duyuyor musun ne güzel huzur dolduruyor içimizi evet çok huzurlu dedim , baksana şu toprağa ne güzel bereketle doldu nede güzel kokuyor dedi , derin bir nefes aldım içime çektim toprağın kokusunu evet çok güzel kokuyor dedim , neye bakarsın peki , ne ararsın diye sordu ?! Yorgunum çok " bir tutam mutluluk " biraz renk arıyorum dedim gülümsedi bana elini kalbine doğru götürdü boşuna arama o burada dedi. Yorgun düştüğünden göremiyorsun , duymuyor ve hissedemiyorsun dedi.. Belki de dedim ve bana , baktığın yere boş bakarsan ne baktığını görebilirsin nede renkleri , içinde renk yoksa zaten hayata gri bakar , boş yaşar kolay bırakırsın kendini dedi , yok yaa ben güçlüyüm pes etmem ki hiç dedim yeniden gülümsedi bana. Evet bunu görebiliyorum gözlerinde sadece biraz aklın karışmış ve kendini kaybetmişsin o kadar dedi ve sohbetimiz yağmurun dinmesiyle son buldu. Omuzuma dokundu giderken ve o güzel nasihatını bırakıp dedi ki bana soldurma içindeki renkleri " mutluluk " hep içinde saklı bir yerde sakın kör etme gözlerini , sağır etme kulaklarını ne zaman ihtiyaç duyarsan hisset içindeki mutluluğu ve sakın ha onun bunun hayatı daha iyi onlar daha mutlu diyerek özenme kimselerin hayatlarına çünkü çoğu sahte , zorda geçse sıkıntı doluda olsa kendi hayatını yaşamaya bak, dinle kalbinde ki sesi üfle şöyle bir tozunu , kir pasını dök ortalığa mutluluktan bir tutam bırak onlar senin hayatını merak etsin , al eline fırçanı istediğini çiz ve istediğin renge boya mutluluk resmini. Hayat senin ve kendi hayatını kendin yönet , avut yorgunluğunu , kırgınlığını ve yaralarını mutluğunla, renklerinle.  Sen sana yetersin kimseye ihtiyacın yok , haa birde gülmek sana ağlamaktan daha çok yakışıyormuş hep gülümse hayata hoşçakal dedi ve elini sallayarak uzaklaşıp gitti.. Sözlerinde haklıydı yorgunluktan soldurdum kendimi iyice bıkkın ve mutsuz mutsuz dolaşmaya başlamıştım ortalıkta umudumu yitirecektim neredeyse ama şimdi iyiyim. Bazen içinizdeki sesi duymanız için yardıma ihtiyaç duyarsınız, benimde yardımım Ekrem amcadan geldi iyi ki de yağmur yağdı diyorum şimdi yoksa nasıl bulurdum kendimi.. Bugün bir kez daha dinledim , okudum ve hissettim hayatı , hatırladım mutluluğu ve kendimi , ve ne yaşarsam yaşayayım anladım hiç bir zaman inancımı ve umudumu kaybetmemem gerektiğini , şükrettim yeniden hayatta olduğuma. Ne kadar zorlukla , ne kadar sıkıntıyla doluda olsan iyi ki varsın " HAYAT " ve ben tek bir anı kaçırmamaya çabalayarak yaşamaya çalışacağım seni her şeye inat.. ♡ :)

16 yorum:

  1. Sende iyi ki varsın kuzum benim Rabbım o yüzünde ki tebessümleri hiç eksik etmesin inşallah Sen hep gül emi Seviyorum seni :))) Güzel yağmurlar yağsın hep inşallah En güzeline Emanet ol Sevgiler .....Ekrem Amcaya da Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum benim bende seviyorum seni , sende Allah'ıma emanetsin sevgiler 😘💙

      Sil
    2. Didem'im, canım, bloğuna geldiğine o kadar sevindim ki...Ben iki gündür giremiyordum nete, şiir kitabımı hazırlıyorum. Bastırabilsem, ilk kitabımla birlikte sana göndericem. Annen dilerim daha iyidir.
      Sen zaten tanıdığım ilk günden beri kendiyle barışık ve dik duruşu olan bir kızsın tatlı Didem'im. Ama iyi olmuş o amcayla konuşman. Bir insan çıkar karşına, umudun tükenirken hayatı sevdirir. Allah razı olsun ondan. Sevgiyle kucaklıyorum seni canım, gözlerinden öpüyorum :)

      Sil
    3. Aynen öyle Ece teyzem hayatın ne kadar güzel olduğunu hatırlattı bana çok iyi oldu Ekrem amca ile karşılaşmamız :) Canımsın benim sabırsızlıkla bekliyorum.. Annemin durumu aynı ağrıları devam ediyor malesef bende hava değişiminden dolayı grip oldum ama yinede kendimi iyi hissediyorum anneme moral vermem gerek çünkü :) Bende seni kocaman öpüyorum Canım Ece teyzem sevgiler 😘💙

      Sil
    4. Anneciğin de dilerim biraz da olsa ağrılarından kurtulur.Allah iyilikler, güzellikler versin canım benim. Çook öpüyorum seni Didem'im :))

      Sil
    5. İnşallah Ece teyzemmm bende seni çok öpüyorum.. 😘💙

      Sil
  2. Harika bir yazi olmus. Insan bazen boyle zamanlarinda bir melek tarafindan teselli ediliyor.
    Cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık.Güzel bir yazı olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadarda yaşayarak okudum Rabbim sağlık sıhhat versin esen kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :) çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş tebrik ederim yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil