AKLIMDA DELİ SORULAR / MİM !!


Herkese merhabalarr !! Sevgili arkadaşım Hikaye kalpli kadın güzel bir mim cevaplamış hoşuma gitti bende katılayım istedim , kaptım bir mim ve geldim karşınıza çünkü mim cevaplamak çok hoşuma gidiyor .. Lafı daha fazla uzatmadan hadi geçelim sorularımıza...

1. Almaktan vazgeçemediğin bir şey var mı  ? 

Ahh olmaz olur mu hiçç !! kendimce evde takı ve resim yapmaya bayılıyorum bu yüzden boyalar ve boncuklar almaktan vazgeçemediğim ilk şeydir , birde saç bantlarına takığımdır nerde , ne zaman görsem alırım.. :))

2. Büyük kocaman bir acı hissettin mi ? 

Sevdiğim kimi kaybettiysem yüreğimde bir yerde bir acı oluştu kaldı , şuda bir gerçek ki zaman hiç bir acıyı unutturmadı sadece canın yana yana yaşamasını öğretti o kadar.. Şimdiler de çektiğim tek can acısı annemin çektiği acılara bir çare olamamak !!

3. Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı ? 

Hmmm hiç yok !! :)) Çünkü hiç altın gününe katılmadım :)

4. Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin ?

Elbette kötü anıları silmek ve sürekli dile getirdiğim şeyi isterdim hasta ve acı çeken herkese şifa olmak isterdim acılarını dindirmek isterdim , annemin acılarını dindirmek isterdim !!

5."Etraf ne der" dye düşünmeden hareket eder misin ? 

Valla bu yaşıma kadar etrafımdakilere zarar verecek hareketlerde bulunmadım hiç ve sevdiklerim dışında hiç kimsenin ne düşündüğü nede söyleyebilecekleri hiç umrumda olmadı olmazda sanırım.. 

6. Hangi mevsimi seversin ? 

İlkbahar ve yaz mevsimini severim , elimde bir fincan kahve ile baharın ılık yağmurlarını seyretmeye bayılıyorum elimdeki tek keyif bu çünkü , birde leyleklerin gelişi var tabi ve etrafta uçuşan resimlerini çekmeye bayıldığım kelebekler , aahh yaralarımı sarar onlar benim hayatın kısa ve güzel olduğunu hatırlatırlar , günü kaçırmamak gerektiğini doya doya yaşamam gerektiğini fısıldarlar bana.. Yazı seviyorum çünkü denizi seyretmeyi severim, üzerinde uçuşan martıları seyretmeyi severim , denizin sesini dinlemeyi severim , çalarım denizin mavisinden acılarıma sürerim bir parça " umut " . 

7. Bloğa yazmak sana ne kattı ? 

Birbirinden güzel insanları hayatıma alma ve onları tanıma fırsatı kattı , iyi ki açtım bir blog diyorum , her ne kadar evden ayrı olsamda şu sıralar ve sıkıntılarla boğuşmaktan yazı yazamıyor olsamda iyi ki varsın blogger diyorum !! :)

8. En sevdiğin dizi , film , animasyon ve kitap hangileri ? 

Yerli dizilerden seksenler , yabancı dizilerden once upon a time izlemeyi severim , film uzun zamandır sadece hint filmlerini izlerim kafamı oyalamama yardımcı oluyorlar :) animasyon tabi ki " şirinler " kitap ayrımı yapmam hepsini sever ve okumaya çalışıyorum elimden geldiğince..

9. Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi ? 

Aahh hayat düşlediğimden o kadar uzak ki şuan ama umut baki elbet bir gün yaşayacağım !!

10. Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ? 

Bu aralar her gece yaptığım tek şey bu ve sevdiğiniz insan yanınızda acı çekerken uyku nedir unutuyorsunuz , her gece " annemin " nefes alış verişini dinleyerek sabah ediyorum bir süredir ve dua ediyorum umut ediyorum bu zor zamanlarda geçecek elbet diye !!

Evetttt bir mimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayızzzzz yapmayan herkesi davet ediyorum bu mime ve mutlaka yapın diyorum sevgi ile sağlıcakla mutlu kalın efenim !!

MİM MCDRGN

Herkese merhabalarr !! Evde olmayışımdan dolayı bloğu bu aralar aksatmak zorunda kalıyor olsamda , yanımda olan ve yayın yapamayınca takibi bırakıp gitmeyen siz değerli takipçilere teşekkürü borç biliyorum çok çok çok teşekkür ediyorum sizlere , bir süre daha idare edin beni nolur diyerek lafı çok uzatmadan Deep Tone'de gördüğüm bir mimi kaptım geldim karşınıza...

1. Sihirli değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin ? 

Tabi ki de annemin ağrılarının ilk başladığı zamanı değiştirmek isterdim yani annemin her zaman iyi , rahat ve huzurlu yaşaması için.. 

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin ? Şuan mesleğin ne ?

O kadar çok şey olmak isterdim ki küçükken , güzel zamanlardı küçük olduğum zamanlar.. :) İç mimar olmak isterdim , takı tasarımcısı olmak isterdim , kuklaları çok sevdiğimden kuklacı olmak isterdim , çiçekleri sevdiğimden çiçekçi olmak isterdim hey gidi günler heyy hayaller ve hayatlar işte !! Şimdiler de ev kızıyım ve kendimce blog yazarıyım sadece..

3. Burçlara inanır mısın ? Burcunun özelliklerini taşıyormusun ? 

Hmm elbette bende burçlara inananlardanım takip ederim,  akrep burcuyum yükselenimde yengeçtir , çok fazla özelliklerini taşıdığım söylenemez aslında biraz akrepten inatçılık biraz yengeçten duygusallık var o kadar :) 

Bu güzel mim davetini hazırlayan arkadaşımıza da buradan teşekkür ediyorum , ben keyifle cevapladım yapmayanlar var ise yapın derimm herkesler davetlı bu mimee sevgi ile sağlıcakla kalın.. 

İÇİNDE RENK YOKSA , DIŞARIDA GÖKKUŞAĞI ARAMA !!

Uzun zaman olmuştu dışarıda yağmura yakalanmayalı nede güzel yağıyor yağmur , ferahlattı yorgun yüreğimi.. Zira rüyaların resmini çizmek kadar güç artık etrafımdakilerin yorgunluğumu yalnızlığımı görmeleri , bilmeleri. Bakmayın bunu sıkça dile getirdiğime alıştım artık onların umursarmış gibi yaptıkları umursamazlıklarına sadece belki diyorum , belki bir gün hatırlar hepsi eskiden neydik , nasıldık diye bir umut işte benimkisi bekliyorum öylesine.. Bugün bir dükkanın tentesinin altında yağmurun dinmesini beklerken Ekrem adında yaşlı bir amcanın gözleri bana takıldı. Öyle derin dalmışım ki yağmurun sesine gözlerim dolup yaşlar süzülü vermiş yanaklarıma hiç farkına bile varmadım o sesleninceye kadar.. Gözleri ile baştan aşağı süzdü tekerlekli sandalyede oturan beni, doğuştan mı yoksa kaza mı ? diye sordu bana , doğuştan dedim buna mı hüzünlenirsin bu kadar dedi , yok dedim hamd olsun Rabbime halimide , kendimide severim dedim sonra o devam etti sözlerine.. Ne güzel yağıyor yağmur değil mi dedi , sesini duyuyor musun ne güzel huzur dolduruyor içimizi evet çok huzurlu dedim , baksana şu toprağa ne güzel bereketle doldu nede güzel kokuyor dedi , derin bir nefes aldım içime çektim toprağın kokusunu evet çok güzel kokuyor dedim , neye bakarsın peki , ne ararsın diye sordu ?! Yorgunum çok " bir tutam mutluluk " biraz renk arıyorum dedim gülümsedi bana elini kalbine doğru götürdü boşuna arama o burada dedi. Yorgun düştüğünden göremiyorsun , duymuyor ve hissedemiyorsun dedi.. Belki de dedim ve bana , baktığın yere boş bakarsan ne baktığını görebilirsin nede renkleri , içinde renk yoksa zaten hayata gri bakar , boş yaşar kolay bırakırsın kendini dedi , yok yaa ben güçlüyüm pes etmem ki hiç dedim yeniden gülümsedi bana. Evet bunu görebiliyorum gözlerinde sadece biraz aklın karışmış ve kendini kaybetmişsin o kadar dedi ve sohbetimiz yağmurun dinmesiyle son buldu. Omuzuma dokundu giderken ve o güzel nasihatını bırakıp dedi ki bana soldurma içindeki renkleri " mutluluk " hep içinde saklı bir yerde sakın kör etme gözlerini , sağır etme kulaklarını ne zaman ihtiyaç duyarsan hisset içindeki mutluluğu ve sakın ha onun bunun hayatı daha iyi onlar daha mutlu diyerek özenme kimselerin hayatlarına çünkü çoğu sahte , zorda geçse sıkıntı doluda olsa kendi hayatını yaşamaya bak, dinle kalbinde ki sesi üfle şöyle bir tozunu , kir pasını dök ortalığa mutluluktan bir tutam bırak onlar senin hayatını merak etsin , al eline fırçanı istediğini çiz ve istediğin renge boya mutluluk resmini. Hayat senin ve kendi hayatını kendin yönet , avut yorgunluğunu , kırgınlığını ve yaralarını mutluğunla, renklerinle.  Sen sana yetersin kimseye ihtiyacın yok , haa birde gülmek sana ağlamaktan daha çok yakışıyormuş hep gülümse hayata hoşçakal dedi ve elini sallayarak uzaklaşıp gitti.. Sözlerinde haklıydı yorgunluktan soldurdum kendimi iyice bıkkın ve mutsuz mutsuz dolaşmaya başlamıştım ortalıkta umudumu yitirecektim neredeyse ama şimdi iyiyim. Bazen içinizdeki sesi duymanız için yardıma ihtiyaç duyarsınız, benimde yardımım Ekrem amcadan geldi iyi ki de yağmur yağdı diyorum şimdi yoksa nasıl bulurdum kendimi.. Bugün bir kez daha dinledim , okudum ve hissettim hayatı , hatırladım mutluluğu ve kendimi , ve ne yaşarsam yaşayayım anladım hiç bir zaman inancımı ve umudumu kaybetmemem gerektiğini , şükrettim yeniden hayatta olduğuma. Ne kadar zorlukla , ne kadar sıkıntıyla doluda olsan iyi ki varsın " HAYAT " ve ben tek bir anı kaçırmamaya çabalayarak yaşamaya çalışacağım seni her şeye inat.. ♡ :)