HAYAT YORGUN ŞİMDİ !!

Sağlık sıkıntıları sebebi ile bloğumdan ayrı geçen uzun zamanın ardından işte geldim burdayım !! Hayat bu ya sen planlar yaparsın o bambaşka şeyler sunar sana.. Bu uzun süreçte bir kez daha anladım sabrın ne kadar değerli bir şey olduğunu , her şey bitti dediğin anda yeni başlangıçların var olduğunu , umudu asla tüketmemek gerektiğini.. Kimseyi mumla aramıyorum artık , görülmesi gerekenler zaten ışığı ile yanımda varoldular . Belki çoğu kez acıdı yüreğimin buruk köşesi , aklım bunaldı , hayallerim kırıldı ama yinede kalktım düştüğüm yerden tek başıma.. Hayat savurmuş olsada oradan oraya , ayrı düşürse de en sevdiğimden beni , " durak  " şimdi bana ve varacağın yol uzun az soluklan diyor.. İçimden geçenlerin hepsi hiç'li geçmiş zamanda yazılıyor şimdi duyanı dinleyeni yok diye , gizli öznesiyim artık hepsinin.. Kimselere kırgın yada kızgın değilim aslında , onları anlamaya çabalarken boşa geçip giden zaman için üzgünüm biraz.. Suskunluğum en keskin söz duymayanlara , ilacım ise sabır ve zaman . Kırık kalbim en iyi yanım , en iyi arkadaşım şimdi bir şeyi daha öğrendik onunla , nereye giderseniz gidin kırık kalbinizde ne taşıyorsanız onu görüp onu duymaya devam ediyorsunuz , yaşadıklarınıza ve içinizdeki öfkeye dur demediğiniz sürece bir başkaları sizin yerinize hayatınızı yaşamaya devam ediyor böylelikle size kalan ise geçip giden kaçırdığınız zaman oluyor. Yapmayın bunu bırakın olan olduğu yerde kalsın , biriktirmeyin yüreğinize öfkeyi , kirletmeyin kötü düşüncelerle aklınızı , yoksa ne hayatın içindeki güzelliklerin tadını çıkartabilirsiniz ne de içine düştüğünüz kuyudan çıkabilirsiniz.. Hayat diyorum çok güzel ve güzel olduğu kadar da kısa bugünü ertelemeyelim artık , çıkın dışarı ve içinde gizlenmiş ne kadar güzellik varsa bulup tadını çıkartın , artık hayatımızı bir başkaları yaşamasın , kararlarımızı bir başkaları almasın !!  

12 yorum:

  1. O ilaç ( sabır ve zaman ) kolay bulunmuyor bence ya da ben bulamıyorum pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır elbet hepimize bir durak ihtiyacımız olan ilacı bulmak için.. :)

      Sil
  2. iyisin di miiiiii yaaaaa annen de iyi miiii.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle Çok geçmiş olsun Kuzum Bende diyorum bu nerelere kayıp oldu Hatta bir yazayım dedim bu gün için sen gelmişsin neyse ki :) Hoşgeldin Canım benim benim Sabır ve zaman anlamak ve anlatmaktan zordur Dilerim O Güzel yüreğine hep güzel duraklar gelir En güzeline emanet ol ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sağol kuzum , annem rahatsız o yüzden bir süre böyle bir görünüp bir kaybolacağım :) Rabbim hepimizin gönlünü durakların en hayırlısına , en güzeline getirsin.. Sende Allah'ıma emanetsin sağlıcakla kal..

      Sil
  4. Hoş geldiniz.. Ben tüm yüreğimle şunu söylemek istiyorum, sizi okumak bana huzur veriyor. Daha çok yazabilmenizi dilerim, çünkü gönül, kalem ikisi bir arada merhem gibi biliyor musunuz? Zaman buldukça, hazır hissettikçe çok çok yazın hatta başka kimliklere bürünüp bu yazılanlar daha çok kişilere de ulaşabilir. Derdini, sıkıntını incelikle, en dar zamanında bile yürekleri genişlendirerek anlatabilmek hem erdem hem nimet. Allah'a emanet. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm :) fırsat buldukca kaçıp geleceğim yazılarımla inşallah.. Çok teşekkür ederim sende Allah'ıma emanetsin sevgiler..

      Sil
  5. Gecmis olsun ve hosgeldin diyelim o zaman 😊

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun, hoşgeldiniz, takipteyim sizi

    YanıtlaSil