GÜÇLÜ BİR BEN !!


Bu hayat diyorum benim mi !? Yoksa onların mı !? Nasıl oldu da müsaade ettim beni bu kadar dağıtmalarına , hayatı koşuşturmaca dan ibaret görenlere nasıl karıştım ki ben !! Nasıl izin verdim hep ben diyenlerin beni kırmasına , en iyisi benim diyenlere nasıl aldanıp da gücendim  kendime , bu kadar zayıf , bu kadar güçsüz olabilir miyim ben " ASLA " .!! Yoruldum sadece ve onlarda bu yorgunluğumdan yararlanıp kara bulutlarını saldılar üzerime.. Benimle ilgili bilmedikleri çok şey var aslında , hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığım gün olgunlaştım ben , insanlardan beklentilerimi bıraktım daha az yara almak için , vee hiç kimseye bağımlı kalmadan savaşırsam ancak o zaman kazanabileceğimi öğrendim ben .!! Sen çok bilmiş hayat , söyle içindeki insanlara benim hayallerim , benim umutlarım varolduğu sürece ben pes etmem sadece tökezlerim , biraz dinlenir ayağa kalkar yeniden devam ederim yoluma.. Onların " ben " tavırlarına , koşuşturmacalarına , en iyisi için birbirlerini çiğnemelerine ayıracak vaktim yok artık !! Hayat ne bir koşuşturmaca , nede en iyisi için birbirini yemek . Hayat anı yaşamak , bir şeyler paylaşabilmek , huzuru tadabilmek , kısaca " görebilmek , duyabilmek , hissedebilmektir " hayat .. Önemli olan doğup , büyümek değil , koşuşturmak değil , ben yarışına girip en iyisi için birbirini yemek değil , yaşayabilmektir hayat , zamanın , anın ve kendinin kıymetini bilmektir hayat.. Şimdi ışığı yakalama vakti , gökkuşağının renkleri ile hayallerimi , umutlarımı renklendirme vakti , hayat kısa , yol uzun sizin bencilliklerinize ayıracak zamanım yok benim , bu hayat benim ve ben "keşke " demeyeceğim artık keşke yaşayabilseydim , kaçırmasaydım zamanı diyerek arkama bakmayacağım , elimden geldiğince yaşayabildiğim kadarı ile kendi hayatımı yaşamak için var gücümle savaşacağım , hüzünleri değil anlık mutlulukları biriktireceğim cebimde ve yüzümden gülümsememi kimsenin almasına müsaade etmeyeceğim. Ben GÜÇLÜ bir kızım ve engelleri aşar , kara bulutları dağıtır , kendimi silkeler özüme döner yaşarım hayatı bunu bir kenara yazın emii .. " Mutluluk en karanlık zamanlarda bile vardır . Yeter ki ışığı açmayı unutma .. "

16 yorum:

  1. Herkeste bir karamsarlık :(Sonbahar geldi noldu size yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki sitem sadece karamsarlık bana yakışmaz :) :) Sonbahar dokundu hepimize :) :)

      Sil
  2. bu hayatta bana zarar vermemeleri için yaptığım en guzel şey, gülümsüyorum mutlu görünüyorum ve hiçbirşey olmamış gibi davranmaya devam edıyorum. bence sende boyle yapmalısın...

    YanıtlaSil
  3. Nasıl ki herkesin yolu ayrı, onlar istediği gibi yapsın, izlemek bile yorar bazen en iyisi uzaklaşmak çünkü bitmek bilmeyen gereksiz kovalamaca insanı içine çekiyor ya da savuruyor. Yazmak rahatlatıyor insanı, bu yazıyı okuyunca ben de rahatladım.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ne mutlu bana çok teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Aydınlanma da diyebiliriz bu farkettiklerinize. Hayat tanımınız da çok güzel. Ben de benzer bir yazı yazmıştım. Selamlar. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/2016/08/once-sen.html

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir yazı olmuş böyle tamda benim dinlediğim şarkıya benzedi Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
    Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
    Gözümden, gönlümden düşen düşene
    Bu öksüz başıma gözdağı verme ...diyor şakı son zamanlar çok sık dinlediğim bir şarkıdır :) Hayat içtiğin bir bardak su gibi aslında hepsi gelir geçer ama önemli olan kalıcı olmak ...dilerim senim de o güzel yüreğinde gönlünde istediğin gibi olur her şey ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin gönlünce dilediği , istediği gibi olsun hayat inşallah , benimde bu ara sık dinlediğim şarkı bu çokta severim :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için sevgiler..

      Sil
  7. Merhaba ben geldim :)
    Hayat bizim. Kontrol bizde. Bırakmak yok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn sefalar getirdinn :) aynen öyle bırakmak yok :)

      Sil
  8. ay ben de senin gibi düşünüyorum ve o yüzden insanlardan uzak duruyorum yaaa :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu yazıda senin kuvvetli oluşundan başka hiç bir şey algılamadım. İnsanların hırslarının önce kendilerine zarar verdiği kesin. Ve bunu anlatmışsın. Harika bir yazı. İçinden geldiği gibi...

    YanıtlaSil