GECE !!


Oldum olası sevmişimdir geceleri , gecenin sessizliğini , sakinliğini.. Zira bu ara içim doldu , taştı ve bir tek gece anlıyor dilimden , bir tek gece topluyor benden dökülenleri bıkmadan , usanmadan.. Hani bir deyim vardır ya boşa koydum dolmadı , doluya koydum almadı diye , hayat böyle bu ara , sanki hayatın içinde fazlaymışım gibi , insanların arasında eksikmişim gibi , bir türlü içimden atamadığım tuhaf bir hissle karşılıyorum sürekli geceyi bu aralar..  Hayat bu ya bazen her şey üst üstte gelir bir şey yapamaz oturur izlersin bir köşede olanı biteni , zamandır çünkü iyi gelecek tek şey ve sabırdır gereken , alır bir tutam gecenin en derin mavisinden süreriz umut diye yüreğimizin sızlayan köşesine.. " Mutluluk en karanlık zamanlarda bile vardır .. Yeter ki ışığı açmayı unutma.."

18 yorum:

  1. Çok güzeldi umut dolu bir yürek sezdim oralarda. Geceyi sevmek mavi doğama biraz aykırı. Ama sizin anlatımınızı çok sevdim. Sevgilerimle 💙

    YanıtlaSil
  2. Gecelere sığınmayanımız var mı acaba? İnsanların dünyadan biraz çekildiği zamanlarda yine insan biraz kendi ile kalıp hesaplaşıyor, ağlıyor ya da heyecanlanıyor. Sabah için geceyi yaşamak lazım geceyi de dolu dolu geçirebilmek var. Hepsinin sahibi gece karanlığından güne kavuşturduğu gibi yürekleriöizi de aydınlandırır. İnsan dediğin aslı beden geçici bir elbise, Yaradanla bağını sıkı tuttun mu herşeye eyvallah. Bir okurun olarak saha sık yazmanı dilerim, kısa da olsa gönüllere değmek sık sık ne güzel. Sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim yanımda olduğu sürece her şeye eyvallah derim evel Allah 🙂 Ufak bir rahatsızlık geçirdim o yüzden biraz uzak kaldım bloğumdan , inşallah kaçırdığım zamanı telafi edeceğim sevgiler..

      Sil
  3. Geceyi severim. Karanlık olduğundan değil; içinde ve özünde sabahı ve gündüzü taşıdığı içindir belki. Geceleri hayal kurmayı severim; içinde umut taşıdığı için belki. Ümid etmeyi severim; mayası ve özü inançtır diyenlerdenim.

    YanıtlaSil
  4. Yüreğine maviler sürmeye devam et canım..acıyan sızlayan her yaraya iyi gelir mavi,gece mavisi gök mavisi denizin mavisi hepsi huzur hepsi şifa gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ablacım mavinin her türlüsü şifa olur her derde her sıkıntıya.. 🙂

      Sil
  5. face hesabına bi bakar mısııın :)

    YanıtlaSil
  6. Geceyi ben de çoook severim canım. Hele birkaç gündür dolunay vardı ya, harika! Ve evet mutlu olacak, şükredecek bir şeyler hep vardır ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canısı her sıkıntının içinde saklı bir mutluluk , şükredecek bir şeyler mutlaka vardır.. 💙

      Sil
  7. ay ben deee gececiyim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğimdir geceler kendimi dinleyip hayale dalar , dertleşiriz gece ile 🙂

      Sil
  8. Geceler.. Benim için bu gecenin uzun olacağı kesin :((

    YanıtlaSil