İçimden Geldiği Gibi



Usta kalemler gibi yazmayı bilmem ki ben , içimden geçeni dökerim sadece ortaya , pek kimim kimsem de yok yakınımda öyle birlikte toplayalım dökülenleri.. Yol yorgunuyum biraz , kimi zaman ruhumda hissettiklerim dünyaya çıkacak bir kelime bulamaz oldu bu aralar. O karşıdaki gemi gelecek diyorlar bekliyorum bekliyorum ne gelen var ne giden. Güzel günler sana gelmez ki sen ona gidersin , eğer beklemeyi seçersen bir bakarsın arkana koca bir ömür gitmiş ellerinden bekleyeceğim derken.. Ne kadar dilinle söz verip ben güçlüyüm desende , kalbin yorgundur aslında ruhunun yorgunluğu da takılır peşine güçlü görünmeye çabalarken bir bakmışsın " zayıfmışsın " meğer , yinede pes etmek yakışmaz ki var gücünle her şeye , herkese inat dimdik durmaya devam etmelisin.. Yeni masmavi gökyüzüne başını kaldırıp silkelenmeli , atmalı yorgunluğu üzerinden.. " Neresinden tutsan kopan bir hayat bu " ama yinede vazgeçme var gücünle tut çıkar kendini en dipsiz kuyulardan . Gülümse kuşlara , ağaçlara , çocuklara , değer kıymet nedir unutan insanlara belki değişir her şey bir tebessümün ile.. Hayatı bir şiir olarak gör , oku , dinle , dokun ve hissett içinde saklı huzur ve mutluluğu , aç en sevdiğin müziği dans et gönlünce kimin ne dediğini , ne düşündüğünü umursamadan.. İçinde biriktirdiklerin hüzün olmasın artık güzelliklere aç yüreğini , hadi yorma artık kendini. Şimdi yenilenme vakti , kendini bulma vakti tüm zorluklara rağmen gülümseme vakti... :)

20 yorum:

  1. nefis yazmışsın nefis valla yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet seni tanıtcam arkadaşlara yine bi deee blogun için bi arkadaşımıza söledim sana yardıma gelcek faceden de yazdım sana :) sen gerçekten iyi yazıyon kiii :)

      Sil
  2. görmüşsün feyste ivit :)

    YanıtlaSil
  3. Sağol canısı hakkkını nasıl öderim bilmem iyi ki tanışmışız diyebiliyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir yazı olmuş, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. işte sana yardım edecek arkadaaaş :) istersen sana tasarım da yapar hem çok arkadaşımıza yaptı ya. para filan almıyoo :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Didem, sonuna kadar büyük bir zevkle okudum kendime büyük dersler çıkartarak. Hoşgeldin blog dünyasına, hoşgeldin aramıza. Böyle diyorum ama Deeple konuşmanıza bakınca sanki daha önce de yazıyormuşsun gibi geldi bana. Ama aradım ve bu yazıdan başka yayın bulamadım. Bu arada izleyici butonu da göremedim. O yüzden izlemeye alamadım ama madem Gökhan ve Deep el attı bloğuna o zaman en iyilerden olacağına eminim. Ne yapalım bende o zaman gelir takibime alırım seni 😄. Ama takip edebilmek ve kaybetmemek için bloğunu Arzu edersen benim bloğuma da beklerim ziyarete. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum sizde hoş geldiniz sayfama evet daha öncede yazardım ama bilmişlik taslayan biri tarafından tasarım şablon ekleyecek diye silindi bloğum yeniden açmak zorunda kaldım iadeyi ziyarete mutlaka geleceğim çok memnun oldum :)

      Sil
  7. Blog dünyasına hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. Beklerim, ayrıca çok memnun olurum. Geçmiş olsun bu arada çok üzücü onca emek 😔. Ama Gökhan hemen el atmış belli oluyor. Güzel yürekli insandır Gökhan ve işini iyi yapar. Yardımseverdir. O zaman yeni bloğunuz hayırlı olsun. Siz yazın biz takip edip okuyalım 🤗. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , şeker gibi tatlı bloğunuzu takibe aldım bende sizi bloğumda görmekten mutluluk duyacağım sevgiler :)

      Sil
    2. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Zehra abla.

      Sil
  9. Yeni bloğunuz hayırlı, uğurlu olsun 😉

    YanıtlaSil
  10. Günün güzel bayramın güzel geçsin sevgili Didem...hayırlı olsun tekrar blogun ..sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım.. Sevgiler :)

      Sil