13.08.2003 - 13.08.2016

Bugün neden bilmiyorum pek keyfim yok , bir tutam yorgunluk tozu serpmişler sanki üzerime , gün batımını seyrederken gözüm birden eskilere dalıp gidiverdi.. Aaah o eski günler !! her daim önüne bak diye söylenen ben bugün arkama gitti gözlerim.. Şöyle bir bakınca aslında öyle iki elle tutulacak bir geçmişte yok ki arkamda hiç , hayata 1-0 yenik başlayanlardanım ve neresinden tutsam kopan bir hayat olsa da elimde inatla düşmemek için , düşersem kalkmak için çabalıyorum sürekli ve artık yorgun olan sadece bedenim değil kalbimde , ruhumda yorgun ama inat ettim yüzümden hiç düşürmeyeceğim gülümsememi.. Ben hep hayatın seyircisi oldum , bahçeli müstakil bir evde 16 yılım geçti bir köşe başında evinin önünde oturan teyzeleri seyrettim . Lapa lapa kar yağarken dışarıda odamın camından bembeyaz örtünün üzerinde iz çıkaranları seyrettim , birbirlerine kar topu atanları seyrettim.. Bahar geldiğinde yine bir köşe başında saklambaç , kör ebe , renkli istop oynayan ip atlayan , sek sek oynayan çocukları seyrettim.. Yaz geldiğinde ise yazlığa gider sahil kenarına iner bir masaya oturur en köpüklüsünden bir kahve ısmarlar kendime denizin üzerinden gelip geçen gemileri seyrettim.. Bu kadardı işte benim özgürlüğüm , hayatım , geçmişim.. Bir gün önce bir dozer geldi yıktı geçti o huzur dolu seyrettiğim sahneyi yerine dikti kocaman beton yığınını , sonra doktorun kulaklarımdan hiç bir zaman silemediğim " hastanız kanser " diye hitap ettiği sesi delip geçti hayallerimin tam ortasından ve dokundu  en sevdiklerime işte o gün özgürlüğüm sıkışıp kaldı dört duvar arasına . O gün yine yüzümde kocaman bir tebessümle buda geçecek diyerek yıkılan hayallerimi bir kenara koyup kendime yeni bir hayal defteri aldım , yazdım içine ne geçiyorsa gönlümden  ve aklımdan , ilk sırayı hiç alamadığım üzerine binip süremediğim turkuaz renkli önünde sepeti olan bir bisiklet aldı , sonra gezip görülecek yerler , sonra yapmak istediklerim , 13 yıl geçti üzerinden hiç birinin üzeri bir çizik görmedi.. Ben yinede umutsuzluk ekmedim yüreğime , kirletmedim düşüncelerimi , küsmedim düşlere.. Baktım şöyle bir hayata bana ne kadar engel koyarsa koysun yaşamanın bir yolunu buldum mutlaka , biraz yoruldum belki ama pes etmedim , isyan etmedim , sabır ve dua ile yürüdüm yolumda.. Güzel günler yola çıktı geliyor , bugün değil belki ama elbet bir gün kaybettiklerimi yeniden kazanacağım geri , özlediği her şeye kavuşacak yüreğim yeniden , ümitsizliğe lüzum yok , baktım gelmiyor o gemi bana o  zaman ben ona gidecek bir yol bulurum.. Hayat sürprizlerle dolu bulunur bir yol , açılır bir kapı elbet !! bakmak , görmek , dokunmak ve hissetmek gerek saklı olan huzura kavuşmak gerek..

16 yorum:

  1. Kesinlikle bir kapı kapanırsa başka yeni kapılar açılır.Hayat yolculuğunuz bundan sonra umarım kolaylıkla devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayat yolculuğu kolaylıkla devam eder inşallah amin , teşekkürler.. :)

      Sil
  2. off ya sen aramızda en duyarlılardan birisin kii. çok iyi anlatıyon ki sen.

    YanıtlaSil
  3. sevdiğin birini kaybettin de mi onüç yıl önce yaa. of başın sağolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canısı dostlar sağolsun birden fazla kayıp verdim 13 yıl öncesi Rabbim daha çok sevmiş onları ne diye bilirim ki..

      Sil
  4. of trafik kazası mı oldu ki başın sağolsun çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanserden kayıplarım çok fazla sağolasın canısı..

      Sil
  5. Güzel günler elbette gelecek. Ya sabır!

    YanıtlaSil
  6. Güzel günler yakındadır ve her fırtınanın ardından güneş açar, ben hep buna inanırım. Hayat çok zor, neyle karşılaşacağımızı bilemiyoruz ama hiçbir şey için geç değildir...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Allah, hayatta herkese üzüntü ve mutluluk paylarını farklı farklı vermiştir. Sana da bunlar düşmüş canım. Önemli olan ne kadar insan kalabildiğimiz. Ben yazını okuyunca güçlü ve inançlı bir insan gördüm. Ne mutlu sana. Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim'den tek isteğim tek dileğim inancımı , sabrımı ve gücümü baki kılması.. Çok teşekkür ederim sevgiler.. ❤

      Sil
  8. hayat..
    kim bilir daha neler neler göreceğiz

    YanıtlaSil